Size: a a a

Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество

2019 June 29

VL

Viacheslav L in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
Actually I dont understand why he is trying to do it hard(cpp) way
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
Like, cpp is way much faster
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
(joke)
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
Java will suffice in most cases
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
You should consider moving to cpp when f.e. GC is a problem
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
Though allocating in C is not really fast too. So you try to reuse as much as possible in both scenarios
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
Conclusion: is there a need to use cpp?
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
Though I must admit I was using it a long time ago for storing bitmaps
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
It was like some sort of a cache
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
It was a requirement because android allocates the same pixel buffer in Java heap and it takes a lot of space
источник

MG

Matthew Good in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
http://imgur.com/a/sJ882U3 well this is a start i guess
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
Matthew Good
http://imgur.com/a/sJ882U3 well this is a start i guess
There are gaps when the signal is rising though
источник

I

Ivansuper in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
At least it looks like it
источник

EB

Evgen Bodunov in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
Matthew Good
anyone know where i can find graphics tutorials that DO NOT rely on graphics.h to avoid the tutorial devs needing to implement the actual drawing algorithms
Check libcairo or other raster render libs (you could read lib sources to learn how to render something). Also rendering info could be found in game dev tutorials.
источник
2019 June 30

MG

Matthew Good in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
i tried libcairo but it uses ndk-build and i have no idea how to call that from cmake
источник

MG

Matthew Good in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
Ivansuper
There are gaps when the signal is rising though
источник

MG

Matthew Good in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
источник

MG

Matthew Good in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
little bit glitchy though
источник

MG

Matthew Good in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
why do i get NULL for env->GetFieldID(cls, "Llibmedia/Media$WaveformViewOptions__/drawLines", "Ljava/lang/boolean");
источник

MG

Matthew Good in Android NDK (C++) — русскоговорящее сообщество
источник