Поставили контракт на Hold, а потом пришло такое письмо от поддержки Апворка:
"I’m contacting you to let you know that we’ve placed a hold on <Имя заказчика> account. While we investigate our concerns with your client, I’ve placed a temporary hold on your ability to withdraw funds. This hold is to ensure your financial security during the investigation.
While this hold is in place you also will not be able to to continue invoicing <Имя заказчика>. You will, however, be able to invoice on contracts with other clients, receive funds from these other clients, submit proposals to other jobs, and communicate with all clients via Upwork Messages.
Thank you for your patience and understanding as we resolve this issue. Please feel free to reply to this email if you have any questions regarding the next steps. I’m unable to discuss confidential matters regarding your client’s account, but I can help answer any questions you may have regarding your account."
Говорится что заблокировали мне возможность вывода денег и разбираются с клиентом.
Это был фикс-прайс контракт и оплата была раза в два-три выше рынка (чему я был очень рад). Возможно он оплатил это ворованными деньгами или еще какие-то мутки. У кого-то такое было? Апворк может забрать у меня деньги за этот фикс-прайс контракт?