Size: a a a

Чат "Программист"

2020 February 09

Dฅ

DanilSay ฅ^•ﻌ•^ฅ in Чат "Программист"
Phantom
У меня до сих пор СССР
Расстрелять
источник

СК

Серверный Кит in Чат "Программист"
я по-другому хз как решить
источник

P

Phantom in Чат "Программист"
А что значит игровое
источник

СК

Серверный Кит in Чат "Программист"
Phantom
А что значит игровое
то время, которое вне паузы проводится
источник

СК

Серверный Кит in Чат "Программист"
Серверный Кит
то время, которое вне паузы проводится
которое проводится собсна во время игрового процесса
источник

P

Phantom in Чат "Программист"
А нахуя те это?
источник

СК

Серверный Кит in Чат "Программист"
Phantom
А нахуя те это?
лул? меню паузы ж
источник

СК

Серверный Кит in Чат "Программист"
анимации можно приостанавливать и продолжать словно ничего не было
источник

P

Phantom in Чат "Программист"
Серверный Кит
лул? меню паузы ж
Зачем
источник

СК

Серверный Кит in Чат "Программист"
Phantom
Зачем
серьезно?
источник

P

Phantom in Чат "Программист"
это уже timescale
источник

:

:null_monul: in Чат "Программист"
приехал
источник

:

:null_monul: in Чат "Программист"
еще полчаса ждать
источник

:

:null_monul: in Чат "Программист"
уууу
источник

СК

Серверный Кит in Чат "Программист"
имеешь ввиду вычитать время проведенное вне игрового процесса?
источник

P

Phantom in Чат "Программист"
Тебе нужно
deltaTime - The completion time in seconds since the last frame
timeScale -The scale at which time passes. This can be used for slow motion effects.
timeSinceLevelLoad - The time this frame has started (Read Only). This is the time in seconds since the last level has been loaded.
unscaledDeltaTime - The timeScale-independent interval in seconds from the last frame to the current one (Read Only).
unscaledTime - The timeScale-independant time for this frame (Read Only). This is the time in seconds since the start of the game.
источник

СК

Серверный Кит in Чат "Программист"
Phantom
Тебе нужно
deltaTime - The completion time in seconds since the last frame
timeScale -The scale at which time passes. This can be used for slow motion effects.
timeSinceLevelLoad - The time this frame has started (Read Only). This is the time in seconds since the last level has been loaded.
unscaledDeltaTime - The timeScale-independent interval in seconds from the last frame to the current one (Read Only).
unscaledTime - The timeScale-independant time for this frame (Read Only). This is the time in seconds since the start of the game.
чшорт все так просто
источник

P

Phantom in Чат "Программист"
Серверный Кит
имеешь ввиду вычитать время проведенное вне игрового процесса?
источник

СК

Серверный Кит in Чат "Программист"
я там нихуя не пойму
источник

P

Phantom in Чат "Программист"
Phantom
Тебе нужно
deltaTime - The completion time in seconds since the last frame
timeScale -The scale at which time passes. This can be used for slow motion effects.
timeSinceLevelLoad - The time this frame has started (Read Only). This is the time in seconds since the last level has been loaded.
unscaledDeltaTime - The timeScale-independent interval in seconds from the last frame to the current one (Read Only).
unscaledTime - The timeScale-independant time for this frame (Read Only). This is the time in seconds since the start of the game.
вот это от туда
источник