Size: a a a

Nutanix / IT Russian Discussion Club

2019 July 18

MS

Maxim Shaposhnikov in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Alexander Lezhnin
тебе дает преимущетсов архитектоура твоя, а не нутаникс
Это что-то ты мощное спорол
источник

MS

Maxim Shaposhnikov in Nutanix / IT Russian Discussion Club
🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪
какие преимущества нутаникс дает в таком случае
Ну реально странный вопрос. Вопрос калькуляции TCO
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Alexander Lezhnin
тебе дает преимущетсов архитектоура твоя, а не нутаникс
ну вот примерно это я и ожидал услышать
источник

MS

Maxim Shaposhnikov in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Если в основном ровные нагрузки - Нутаникс будет существенно выгоднее
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Maxim Shaposhnikov
Если в основном ровные нагрузки - Нутаникс будет существенно выгоднее
да, а если есть редкие пики?
источник

MS

Maxim Shaposhnikov in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Архитектура приложения если работает на не устойчивой платформе - заманаешься "преимущества" получать
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
мне тут вакансию мечты прислали
источник

MS

Maxim Shaposhnikov in Nutanix / IT Russian Discussion Club
🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪
да, а если есть редкие пики?
Ну так а кто ж за тебя подсчитает?
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Hello,
I hope you are well and please excuse the direct approach. 
After reviewing your profile I think your experience could be a great fit for a “Service Desk” role in London for that we are leading a search for, and it would be great if we could arrange a brief conversation to discuss this in more detail. 
Please let me know the best time and number in which I can contact you and I would be happy to give you a call whenever works best for you.
Also, please find the job description and the client detail for the role :
Role: Service Desk
Location : Munich,Germany
Duration: 6 Months (Extendable)
Responsibilities
2nd. level support expert knowledge on Windows 10 and very good knowledge of Windows 10 Migration. Also resource will be responsible of the Software check from KANTAR users and find out, if necessary, how to migrate to Windows 10 and to package the software for later installation on the workstations. Also resources support me in all kind of technical issues during the project.
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
источник

MS

Maxim Shaposhnikov in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Там цифры могут и в ту и другую сторону
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Maxim Shaposhnikov
Ну так а кто ж за тебя подсчитает?
я не про расчет, а про техническую часть
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
может ли нутаникс сам в облако себя поскейлить когда надо
источник

MS

Maxim Shaposhnikov in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Есть переходный момент когда публичное облако станет одинаково и даже дешевле если много непредсказуемых масштабирований
источник

MS

Maxim Shaposhnikov in Nutanix / IT Russian Discussion Club
🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪
может ли нутаникс сам в облако себя поскейлить когда надо
Calm учи
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
т.е. в калм есть инструменты для работы с облаками?
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
а сеть?
источник

AL

Alexander Lezhnin in Nutanix / IT Russian Discussion Club
🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪
Hello,
I hope you are well and please excuse the direct approach. 
After reviewing your profile I think your experience could be a great fit for a “Service Desk” role in London for that we are leading a search for, and it would be great if we could arrange a brief conversation to discuss this in more detail. 
Please let me know the best time and number in which I can contact you and I would be happy to give you a call whenever works best for you.
Also, please find the job description and the client detail for the role :
Role: Service Desk
Location : Munich,Germany
Duration: 6 Months (Extendable)
Responsibilities
2nd. level support expert knowledge on Windows 10 and very good knowledge of Windows 10 Migration. Also resource will be responsible of the Software check from KANTAR users and find out, if necessary, how to migrate to Windows 10 and to package the software for later installation on the workstations. Also resources support me in all kind of technical issues during the project.
мне кажется ты вин10 даже в глаза не видел..
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
Alexander Lezhnin
мне кажется ты вин10 даже в глаза не видел..
на новых ноутбуках видел пару раз, перед тем как линукс поставить
источник

🇷

🇷🇺Dmitry🇮🇪🇩🇪 in Nutanix / IT Russian Discussion Club
источник