Size: a a a

2020 May 18

ДК

Денис Королёв... in Half-Life Inside
Operator
Вы в аликс поиграли?
Нет
Зачем?
источник

HI

Hasl Incurious in Half-Life Inside
Ждём фанфиков.
источник

И

Иван in Half-Life Inside
Аликс какой-то наглючили себе, ъуъ.
источник

И

Иван in Half-Life Inside
источник

B

BBLK in Half-Life Inside
Anton
По определенной статистики, кстати, на некоторых позиция, девушки получают больше, скорее всего из за того, что бы третья волна фемок не кричала
если бы я был фемкой, я бы очень оскорбился от того, что идут на уступки, чтобы не создать очередной радикальный коллапс как они умеют, а не потому что к женищинам уважение и сделано всё по разумными причинам
источник

B

BBLK in Half-Life Inside
за что воевали..
источник

HI

Hasl Incurious in Half-Life Inside
The following is basically just stuff that's described in the example maps that ship with the HL:A tools, but it's a real game changer so I want to share it here.

Hotspot textures allow you to automatically apply texture mapping based on your mesh topology. They're basically the same as regular textures, but there's an additional file that defines rectangular regions within the texture (shown on the left):
источник

HI

Hasl Incurious in Half-Life Inside
When you select one or more mesh faces and press Alt+H, each face will be mapped with the rectangular region that's the closest match for the face's dimensions (and if there are multiple matches, it'll pick one of them at random). This allows you to instantly go from the first image to the second image:
источник

HI

Hasl Incurious in Half-Life Inside
источник

HI

Hasl Incurious in Half-Life Inside
Even better, there's a similar system for placing sets of props in an automated way. When you convert a mesh into a tile mesh and assign one or more tile sets to it, Hammer can automatically substitute each face by a group of meshes, props and/or other entities (even lights!) based on the face's dimensions and various conditions. I think Dota 2 had a similar system but it used a global 2D grid, whereas this works on freeform 3D meshes:

https://knockout.chat/thread/9824/4#post-387509
источник

И

Иван in Half-Life Inside
Hasl Incurious
When you select one or more mesh faces and press Alt+H, each face will be mapped with the rectangular region that's the closest match for the face's dimensions (and if there are multiple matches, it'll pick one of them at random). This allows you to instantly go from the first image to the second image:
Получается, оно само будет решать какую текстуру куда натянуть?
источник

HI

Hasl Incurious in Half-Life Inside
Иван
Получается, оно само будет решать какую текстуру куда натянуть?
Да, если ты шорткат нужный нажмёшь и текстура настроена.
источник

Р

Робот Наша-Life... in Half-Life Inside
Люди в мире делятся на две категории: те кто доехал в вагончике и тех, кто нет. Олег Юркус как раз один из них.
источник

ЮЦ

Юрий Цуканов... in Half-Life Inside
источник

O

Operator in Half-Life Inside
источник

Ю

Юрий in Half-Life Inside
Пожарная вышка из Firewatch на движке Source 2 от художника Valve Олли Мосса, работавшего в Campo Santo.
источник

Ю

Юрий in Half-Life Inside
источник

A

Anton in Half-Life Inside
BBLK
если бы я был фемкой, я бы очень оскорбился от того, что идут на уступки, чтобы не создать очередной радикальный коллапс как они умеют, а не потому что к женищинам уважение и сделано всё по разумными причинам
так есть те кто против этого, среди девушек
источник

A

Anton in Half-Life Inside
там в целом, сейчас третья волна феменизма != права девушек, в общем там все запутанно и лучше туда не залезать
источник

A

Artemy in Half-Life Inside
источник