Size: a a a

2020 March 28

ЮЦ

Юрий Цуканов... in Half-Life Inside
Кирилл Луценко
ну это разве не валвы переносят
С чего ты так решил?
источник

КЛ

Кирилл Луценко... in Half-Life Inside
Юрий Цуканов
С чего ты так решил?
ну я подумал, что ты к нам обратился типо "Чуваки ! Тут хл пере..." просто забыл знак препинания поставить, ну а кто обычно такой хуетой занимается, как не валвы ?
источник

ЮЦ

Юрий Цуканов... in Half-Life Inside
Кирилл Луценко
ну я подумал, что ты к нам обратился типо "Чуваки ! Тут хл пере..." просто забыл знак препинания поставить, ну а кто обычно такой хуетой занимается, как не валвы ?
100500 моддеров только и делают, что этим занимаются
источник

КЛ

Кирилл Луценко... in Half-Life Inside
Юрий Цуканов
С чего ты так решил?
а стоп, SDK уже в стим высрали ?
источник

ЮЦ

Юрий Цуканов... in Half-Life Inside
Кирилл Луценко
а стоп, SDK уже в стим высрали ?
Нет.
источник

КЛ

Кирилл Луценко... in Half-Life Inside
а как они делать будут
источник

КЛ

Кирилл Луценко... in Half-Life Inside
карты перенесут
источник

S

Spi in Half-Life Inside
Люди говорят, что мой отец похож на ресторанного критика из мультфильма «Рататуй».

ЖЮ/ #funny
источник

A

Anton in Half-Life Inside
источник

ЮЦ

Юрий Цуканов... in Half-Life Inside
Кирилл Луценко
а как они делать будут
Hammer - то доступен
источник

S

Spi in Half-Life Inside
баба срака
источник

D

Danil in Half-Life Inside
Немцы шарят.
источник

D

Danil in Half-Life Inside
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
источник

A

Anton in Half-Life Inside
Я не видел, не стоит параноить по поводу было не было, расслабься
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
я для себя спрашиваю, ибо кажется хуйня какая-то
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
"особенно эта часть
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
I can talk about projects that I've worked on in the last couple years. I can't speak specifically about the development process for Half-Life: Alyx, it's too early for that. [There's] a different project that I worked on last summer and fall, which involved a considerable amount of motion capture. What's interesting to me in that is you won't see my face, but you'll see every gesture and emotional inflection, physical inflections, and then they'll map it, obviously. I mean, they put a million dots on my face. The knowledge that you've got that much nuance to work with, to say nothing of the fact that you have the actual physicality, is really neat.

I was working on that game for quite a while before I knew [what it was]. There was a rehearsal and some recordings, and after one of the recording sessions I was having a drink with the director. He told me what the game was, and nobody knows that this is coming.

I'll announce it on my Twitter feed when I'm allowed to—I'm trying to be circumspect even as I speak with you about it—but this is going to be such a mindblowing re-up from what people have come to know. It's going to really... it's going to make people have a complete re-understanding of what they thought they knew about the story in the game prior to it, and I don't even know if people are expecting it. It's going to be kind of a blast from the past.
источник

Q

QNL in Half-Life Inside
пиздеж какой-то
источник

A

Anton in Half-Life Inside
Говорит так, как будто его полеводах сам Иисус
источник