Я тут в наног идею бросил, там возникла тема - какая-то тетка в лайве мучает животных.
Найти саппорт в контент-генераторах малореально.
Собственно идея(cорри что на моем корявом инглише):
Many times I came across the fact that large content operators do not have adequate support.
I understand that increasing the support is not reasonable, its too expensive.
Why they don't make a separate "route" with payment and a list of urgent complaints criteria,
where the complainant pays a deposit of say $ 100-$200/hr,
and if he writes nonsense or not urgent case, qualified for free support, he simply loses money
and pays the operator for the time spent.
If case qualifies for urgent support, the money is returned to person seeking support.
But how things are going on now, it is totally wrong.
Large content networks are turning into trash bin and a hotbed of crime due to the inability to
quickly control illegal content.
I wouldn’t refuse such $100 option for ISP, if someone wants to send me complaints about torrents for $100,
i don’t mind looking at it carefully for compliance with local law.
And at the same time I could respond more quickly to complaints on DDOS and SPAM, hire dedicated staff, its for good
too. Also he can handle additionally regular abuse complaints channels.
Суть вкратце - сделать платную "быструю линию", с возвратом средств, если причина жалобы соответсвует критериям "срочная" и подтвердилась.
Да и несрочные, даже тот же взломанный аккаунт восстановить - иногда люди готовы заплатить за свою глупость.
Было бы быстрое восстановление - мотивация у мошенников была бы намного меньше их ломать.
Ну и у операторов появились бы деньги на саппорт.